środa, 26 lutego 2014

first entry

Witajcie ! Kochani dzisiaj mój pierwszy post . Pogoda nas rozpieszcza, na zewnątrz świeci słoneczko , ja czuje już wiosnę . Zaczynam cudowna przygodę z blogowaniem i zarazem spełniam siebie. Dzisiaj przedstawiam Wam mój pierwszy outfit klasyczny , a zarazem bardzo kobiecy . Postawiłam na jasne kolory w których rzadko można mnie spotkać na co dzień. Modna futrzana kamizelka to hit tej zimy , którą zestawiłam z jeansową koszulą , kremowymi tregginsami , całość podkreśliłam dodatkami czyli rudymi botkami oraz torebką w tym samym kolorze .Jak Wam się podoba?




 

 

 

 


 
 
 
 

 
 
 

 

 




 
 
 
Buty-Stradivarius
Tregginsy-H&M
Koszula - nn
Kamizelka - C&A
Torebka-nn
Watch- Michael Kors
 
 

39 komentarzy:

  1. Bardzo Mi Się Podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w takim razie zapraszam częściej już niebawem kolejny post.

      Usuń
  2. ladnie, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. co ile beda wpisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje post 2 razy w tygodniu , jeśli się uda to nawet 3:)

      Usuń
    2. zdecydowanie za malo

      Usuń
  4. Jaki to model MK ?

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś zrobić specjalną notkę o tym jak dbasz o włosy (szczegółowy opis) jakie kosmetyki polecasz a jakie odradzasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że pojawi się taki post :)

      Usuń
    2. Pojawi się na twoim blogu jak dbasz o paznokcie ? :) Ślicznie dobrany strój :)

      Usuń
    3. Oczywiście , wszystko w swoim czasie :) Bardzo mi miło .

      Usuń
  6. pięknie wyglądasz! super kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelka jest rewelacyjna !
    bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej Kinia Kinia ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taką kolorystykę, piękna kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna i widać że podoba ci się to co robisz :D
    Mam jedną uwagę - nie stawiaj spacji przed znakami przestankowymi. Niby niewielka różnica, ale tekst wygląda bardziej przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to moje wielkie marzenie, które właśnie się spełniło , a ja jednocześnie mogę się realizować dzięki czemu jestem bardzo , ale to bardzo szczęśliwa. Dziękuje za cenną uwagę i miłe słowa :)

      Usuń
  11. farbujesz włosy ? jeśli tak , to jaki to kolor ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochał bym Cię i tak i tak i tak ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne delikatne zdjęcia. Bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kinia jesteś piękna i znasz się na modzie jak mało kto ! :)
    powodzenia kochana : * na pewno będę częstym gościem : ) / Ev.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna stylizacja! Bardzo ladne kolory<3

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite futerko ;) Są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz!
    Świetnie wszystko ze sobą dopasowałaś!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Superowy blog :) Jesteś śliczną dziewczyną.
    Zapraszam do mnie na KONKURS :

    http://worldbyally.blogspot.com/2014/02/serdecznie-zapraszam-na-konkurs.html

    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superowy blog. Jesteś śliczną dziewczyną.
    Zapraszam do mnie na KONKURS ;

    http://worldbyally.blogspot.com/2014/02/serdecznie-zapraszam-na-konkurs.html

    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz fantastycne wlosy. A blog niechaj się rowija:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no dodawaj cos , bo patrze codziennie i dalej nic nie ma nowego :((

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit, czym robisz zdjęcia?

    Obserwuję, http://bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne spodnie. Zdjęcia wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz! Racja, futerko to hit i Ty zestawiłaś je świetnie w tej stylizacji!
    Powodzenia i zapraszam! www.caramel-curls.blogspot.com!
    Obserwuję :}

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cię do LBA.
    Więcej informacji u mnie :
    http://suiting-frenzy.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny outfit, ślicznie w nim wyglądasz. ;)

    zapraszam do mnie: dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne kolory, buty świetne :). Jesteś z Tarnowa, a ja z Dębicy :D.

    OdpowiedzUsuń